WAN SITI NURFATIMAH MOHD HATTA

WAN SITI NURFATIMAH MOHD HATTA
SENYUM...

-Salamullahi alaik-

Monday, November 2, 2009

LELAKI???

Masa mula2 aku dapat jadual kuliahku utk sem ni,aku tlh mnjangkakan bahawa pensyarah utk Maharah Kitabah(Skill Writing) aku mrupakan seorang perempuan...yela dgn nama yang cukup cntik...ROHAIZAF MAIZANI MAT ZAIN...Minggu lepas,kelasnya slama 5 jam hanya brlalu bgitu shaja,tnpa aku mngenali siapa dirinya...tak sabar nak tggu kelas Maharah Kitabah utk minggu ni...alhamdulillah hari ni aku brpeluang mngenali dirinya...



Adui...sangkaanku btul2 mleset...mcmane pmilik nama yang ckup cntik ini ialah seorang LELAKI? Aduh...jarang nk jmpe nama seorang lelaki mcm ni...aku n Kak Qien sling brpandangan n senyum2 sndiri stelah bliau melangkah masuk ke kelas kami pagi itu,C3-03...Bliau mmperkenalkan diri smasa sesi ta'arruf..rupa2nya bliau brasal dr 1 negeri yang sama dgnku...Anak jati klate...he...alhamdulillah juga hari ini aku brpeluang blajar ssuatu yang baru n amat brguna dlm hdupku...syukran jazilan ya ustaz...

Utk sbjek Basic Themes of Al-Quran pula,aku dianugerahkan seorang pensyarah yang agak mmahami...MADAM ARIYANTI MUSTAPHA...she is also from Klntan...same with me. Tapi ape yang aku geram dlm kls BTQ ni,aku di taklifkan sbg ketua kelas utk sisters.Ms pmilihan ktua kelas,Madam mminta pncalonan tapi ape yang mmeranjatkan aku,majoriti sisters mnyebut namaku...wan,wan,wan...mcm artis la plk...hehe.....aduh...amanah yang agak berat utkku galas,tp insyaAllah amanah ini akan ku pikul sbaik n seikhlas mgkin...

No comments:

Post a Comment