WAN SITI NURFATIMAH MOHD HATTA

WAN SITI NURFATIMAH MOHD HATTA
SENYUM...

-Salamullahi alaik-

Saturday, October 31, 2009

MY LOVELY SPORT

Hari ni aku ade latihan bola tampar sempena SMAC 2009...aku salah seorang wakil untk student Arabic Course...nt kna lawan dgn bdk2 course lain utk mlayakkn diri mewakili UIAM NILAI ke prlawanan bola tampar brsama UIAM P.JAYA...volleyball is one of my favourite sport including badminton n bowling...klu main volleyball ni,blh lpskan stress n tension tau...blh lpskn prasaan spuas2nya...sama gak mcm badminton...aku ni agak plik,dlu ms form 4 prnah mwakili skolah utk prlawanan badminton pringkat MASSAK n bila aku di kem PLKN,aku mwakili kem utk bola tampar pula...agaknya jiwa aku ni jiwa atlet kot...mcm ape yg kita tahu,brsukan ni mmg amat baik utk ksihatan...tapi bg muslimah mcm aku ni,pmakaian smasa brsukan msti mnjadi keutamaaan dlm mnjaga aurat sbg wanita islam...jgn krana brsukan,aurat trdedah n ini blh mndatangkn plbagai fitnah n maksiat...Islam msti mnjadi cara hidup n wajib diutamakan brbanding prkara2 smpingan lain...kan?


Pagi tadi,tepat jam 9:56 mnit pagi aku mnerima 1 sms darinya...dia mggunakan nmbor Abg Radzi...alhamdulillah,aku smakin dpt mnerima keadaan dia skrg,aku fhm hp dia skrg brmasalah,tak dapat nak brhubung dgn sesiapa...tp trima kasih byk2 sbb dirimu masih mmpunyai inisiatif utk mngetahui khbr britaku di sini...syukran jazilan 'ala kulli hal ya habibi...pkul 10:02 aku mnelefon dirinya,kami brbual agk lama...aku tenang slps mndengar suaranya...siapa tidak sayang pada cinta pertama?

No comments:

Post a Comment