WAN SITI NURFATIMAH MOHD HATTA

WAN SITI NURFATIMAH MOHD HATTA
SENYUM...

-Salamullahi alaik-

Wednesday, October 28, 2009

Tanggal 25 Oktober 2009.


Setelah seminggu dikau mendiamkan diri,tengahari itu daku menerima sms darimu dari 1 nombor yang tidak ku kenali.Aku ingat lagi masa yang tepatnya…jam 13:47.Nmun sms itu ku baca 2 jam kmudian krana ktika itu aku sedang lena di ulik mimpi.Kau menyuruhku mnelefon nombor tersebut…ku gagahi segenap urat saraf utk mndngr suaramu yg amat ku rindui itu…Ya ALLAH…Subhanallah…hanya 2 perkataan keramat itu sahaja yang mmpu kluar dari bibirku brsama getaran hangat di dada stelah ku mndengar dirimu mmberi salam…assalamulaikum…

Benar…ini suaramu…suara inilah yang tlh mmbuatku separuh gila mencintaimu…aku mencintaimu…aku mencintaimu…aku mencintaimu sayang…
Suara ini…suara kamu…suara yang cukup ku kenali…suara yang amat ku rindui…andai dapat kau selami hati sanubari ini…ahh…mana mungkin…hatimu cukup kering…aku tahu…aku cukup kenal siapa kamu…Kamu tau,kamu brjaya mngalirkan air mataku pada ptg itu, ke mana kamu mghilang selama seminggu sayang?
Adakah kamu tlh melupai aku?Adakah tlh hadir gadis lain yang tlh merantai hatimu?
Ahh…soalan2 ini tidak harus ku lontarkan…buat sakit jiwa sahaja…Aku yakin kamu hanya mencintaiku...tapi kamu tahu tak?kadang2 perbuatanmu cukup mmbuatku sebak...Kamu seolah2 lgsung tidak mmkirkan perasaan seorang gadis remaja sprtiku...aku memerlukanmu…aku tidak boleh kehilangnmu…

Sayang…kenapa aku prlu merebut dirimu dari seorang gadis lain?aku tahu dia mula2 menambat hatimu…adakah aku perampas sayang?Aku tahu kamu sudah tidak brhbung dgnnya lg tapi kamu tak prnah tahu mcmana dia cuba mrampas kamu dariku…Aku yakin kamu masih mngingati saat paling teruk kita gaduh sehari sblm Hari Raya AidilFitri tahun lepas...aku hanya diam mmbisu...dia gelar aku PERAMPAS! Kamu yang mmberi nombor telefonku kpdnya! Siapa tak sakit sayang?Kamu lgsung tak pandai menjaga hatiku…lagsung tak pandai…andai aku zalim,aku tidak mahu ada apa2 hubungn lagi dgnmu…tapi aku sayang hubungn kita…aku sayang! Tapi hari ini aku benar2 sedar…tiada tandingnnya cinta Illahi…tiada mmbawa derita n kecewa…

No comments:

Post a Comment