WAN SITI NURFATIMAH MOHD HATTA

WAN SITI NURFATIMAH MOHD HATTA
SENYUM...

-Salamullahi alaik-

Wednesday, October 28, 2009

APA NK BUAT YE??

Ari ni...ari khamis...stakat ni jadual aku di sem 2 amtlah ringan...bayangkanlah,xde kls pd hari khms...bosan la terperap je kt dorm...rase nak kuar ngn mira jp lagi...nk g check jadual baru utk sbjek Basic Theme of AlQuran...tp xtau la dh kuar ke blm...ptg nt nk jd mustami' jgk utk maharah kalam...tringat pasal kjadian smalammmbuatkn aku geli hati...nth knape,smangat brkobar2 plk nk msuk kls maharah kalam ni...insyaAllah nk masuk la ptg ni...nk jmpe kwn2 1 kls...

Mlm td aku mnerima 1 pggilan...+6072564856... jam 20:18 nmbor ini mnelefon nmbor maxisku...ms 2 mcm biasa la,aku layan lagu dlm laptop ksyangn aku ni...aku agak tragak2 utk mnjawab pggilan dr seseorg yang tidak aku kenali...mls nk layan sbnrnya...aku jwb juga pggilan itu...MasyaAllah...suara ini...suara yang amat sebati dgn jiwaku...dia mnelefon aku dr pndok tlefon awam...trima kasih...kau ingat juga padaku...aku tidak mgharapkan apa2 blsn darimu...cukup skadar kau mngerti...mngerti bahawa aku ckup mngingati dirimu...

No comments:

Post a Comment