WAN SITI NURFATIMAH MOHD HATTA

WAN SITI NURFATIMAH MOHD HATTA
SENYUM...

-Salamullahi alaik-

Friday, November 6, 2009

I'M SO TIRED!

Kelas maharah kalam seperti biasa brmula pada jam 8pg stiap hari Jumaat...aku mengantuk sangat2,aku tido agak lwt mlm td...aduyai...mata tak bisa nk dicelik ya dong...kls brakhir jam 10pg n aku brcadang utk blk ke dorm secepat mgkin utk merebahkan badan di katil kesayangan n mlelapkan mata wlu hanya sketika...namun apa yang menyedihkan,aku mnerima mesej dr K.Ilah yang mngatakan bahawa pd pg itu akn diadakan training bg skuad bola tampar BAR student..alamak...aku penat ni...aku nak ngadu kt sape?? pd sbelah ptg slps mngikuti latihan,aku prlu mghadiri kelas Maharah Qiraah plk...Erm...aku kuatkan juga smangat utk prgi brlatih pg itu,kami smua dh ksuntukan masa,esk kami akn brtolak ke UIAM kmpus Petaling Jaya utk mghadiri prlawanan di sana. Sabarlah wan, penat skejap je,hati kcil cuba mmujuk...skrg assignment aku dh byk sgt2...Assignment Maharah Kitabah,BTQ,n Maharah Qiraah prlu di submit hari isnin ini jgk...macamna ni,aku ksuntukan masa skrg...dh la aku akn brada di UIAM PJ slama 2 ari smpai hari Ahad...Penat ni...!! Ya Allah,bantulah aku mghadapi semua ini dgn tenang n penuh ketabahan...

No comments:

Post a Comment