WAN SITI NURFATIMAH MOHD HATTA

WAN SITI NURFATIMAH MOHD HATTA
SENYUM...

-Salamullahi alaik-

Wednesday, December 2, 2009

MENDAPAT KENALAN BARU DARI GILGIT.

Aku online Friendster,Facebook,Tagged,Yahoo,Google,Skype n Yahoo Massenger pd mlm 30 NOV 2009...aku lihat dlm inbox emailku dlm yahoo...fullamakk dh 2537 email yang xterbaca...mls la nk layan...xde email penting pn...aku jgk mls nk delete smua email2 tu...ahh..biarknlah...biar jd pekasam kat c2...huhu...dh berat dh email aku 2...lantak la...aku lihat salah 1 email 2 dr Friendster yg mngatakan seseorang tlh add aku sbg kwn...aku online Friendster n ye mmg ade org add aku...erm...lelaki umur 31 dr Gilgit...Glgit 2 kat ane?? Aku garu2 kpala yang tak gatal...hurm...aku lihat profilnya...byk dia ltk gmbar...aku postkan 1 testimonial utk dia yg brtulis..."Tx 4 da add"...pas2 aku lihat dia online...dia mintak alamat email aku sbb dia nk chatting ngan aku..aku bg je la..mls nk brkompromi...dia trus add aku dlm YM n aku accept...aku mulakan chatting pd mlm i2...dia mmperkenalkan diri...namanya AHMAD WAQAR...mmg warak sgt2...slalu je sbut Allahu Akbar,Subhanallah,InsyaAllah..aku selesa dgnnya...dia dh brkhwin n mmpunyai 3 org anak...ala aku tak kisah pn...aku nk brkwn je...lgpun kan hati aku sudah dimiliki...huhu...


Mlm 2 aku kongsikan masalah aku dgnnya...byk mslh aku kt cni...dia cukup mmahami...mcm seorang motivator plk dia 2...aku tnye dia,GILGIT 2 kat mane? Dia ckp kat PAKISTAN...dia ade MA dlm bidang Sains Komputer dr slh sebuah U kt sane...aku chatting ngn dia of course la in English...aku cukup selesa...dia open minded n straight talking...i like his style! Ini gmbarnye ms dia konvo...hehe...


Ke-4 dari kiri...yang berkaca mata tu...

No comments:

Post a Comment